50% попуст на дијагноза и терапија на несаканите ефектите на хемо и радиотерапија кај болни од канцер со информотерапија

1,490.00ден.

Важи до: 17-08-2018

ОДЛИЧНО ЗДРАВЈЕ
Специјалност: Центар за брза дијагноза и природно лекување.

-Купонот може да се искористи веднаш по купувањето
-Задолжително е закажување на прегледот по купување на услугата
-При посета на ординацијата, со себе мора да го понесете ваучерот добиен при купување на понудата
-Дополнителни информации побарајте на +389 78 291-127и +389 (0) 2 2044 344

Со прегледот добивате:

- Дијагностицирање  на местата со најголема осетливост и несаканите ефекти од хемо и радиотерапија со квантна анализа

-Утврдување на присуство на бактерии вируси,габички,паразити кои се јавуваат како несакано дејство на намален имунитет.

-Дијагностицирање на други токсини и нивно елиминирање со информотерапија.

-Елиминирање на несаканите дејства  од хемотерапија и радиотерапија, бактериите,вирусите,габичките, паразитите,сите токсини со  информотерапија
Информотерапија е детоксикација на ниво на клетка и подобрување на пренос на информации на ниво на клетка.

Несакани дејства на хемотерапијата се замор, пролив и повраќање,депресија на имунитетот и влошување на крвната слика,опаѓање на косата, рани на устата,кожни реакции како црвенило,хиперпигментација,телеангиекатазии.
моќе да дојде и до нервно-мускулно пореметување од типот на губење на равнотежата,проблеми со носење и држење на предмети,облекување на облека,пореметување на одот,пореметување на слухот,болка во стомакот, опстипација.

Несаканите дејства на радиотерапијата се:рани и касни.
Рани последици се јавуваат од 2 до 4 недела од зрачењето.тие се следните: замор, промена на кожата и слузницата како црвенило,иритација и лупење.Ако се зрачи главата може да дојде до опаѓање на косата,отежнато голтање,промена на вкусот.Ако се зрачи градниот кош може да дојде до отежнато голтање и потечкотии во дишењето.При зрачење на дигестивниот систем можно е појава на гадење,проливи,повраќање.Кај зрачење на карлицата може да се јави печење при мокрење.Зрачењето моќе да предизвика намалување на еритроцити или лекуоцити што се манифестира со појава на замор и зголемен ризик од инфекции. Намалување на тромбоцитите доведува до намалено згрутчување на крвта и до појава на крварење.

Касните нуспојави се јавуваат од 6 месеци од почетокот на зрачењето и се следните: задебелување на кожата и слузницата кои се пратени со отеќнато голтање,мокрење,празнење на цревта,крварење од бешиката и дебелото црево, неплодност,очтетување на слухот и видот,промена на крвните садови со зголемен ризик од настанување на срцев и мозочен удар и зголемен ризик од настанување на секундарен тумор.