Голем ефект за срцето и крвниот притисок (Магнет + Електротерапија + Ултразвук)

600.00ден.

Важи до: 18-03-2024

ПЗУ Поликлиника
Мед-Х Дијагностика
Радио дијагностика​

-Купонот може да се искористи веднаш после купувањето.
-Задолжително е закажување на прегледот по купување на услугата.
-Раб.време По-Пе 9-17
-При посета на ординацијата со себе мора да го понесете ваучерот добиен при купување на услугата
-Дополнителни информации побарајте на 078/291-127

02 2044 344

Со магнетот се зголемува доток на крвта во телото и нозете и се намалуваат отоците.Новите крвни садови се оформуваат каде што треба и се отстранува болката. Се зголемува циркулација низ телото и нозете но нема ефект на срцето и на крвниот притисок.Двапати зголемен кислород во крвта,мускулите,ткивата кожата, а повредените и воспалените ткива се регенерираат, односно заздравуваат побрзо.

Со електричната терапија се подразбираат тераписки процедури, со кои, електричната струја се користи за лекување на болните состојби, смирување на воспалени процеси и отстранување на отоци. Физиолошки, под електродите, ставени на тело на пациентот,  случуваат следниве физиолошки процеси:

•           Вазодилатација (ширење на крвните садови)

•           Намалување на чувствителноста на рецептоите (се намалува болка)

•           Хиперемија (црвенило на кожата пропратено со топлина)

•           Се подобрува размената на течности во клетките, со нормализација на рН

•           Се забрзува ревитализацијата и зараснување на ткивото

•           Се зголемува мускулната контракција

Терапевтите го користат ултразвукот повеќе од 50 години за лечење на повредите на мекото ткиво. Ултразвукот се произведува со помош на механичките вибрации кои се ноѓаат на ултразвучниот уред. Магнетот, електротерапијата и ултразвукот прават вашата болка да исчезне и повторно да бидете енергични и здрави.

Ние ги третираме болките и проблемите со зглобовите, ‘рбетот, мускулите, тетивите и лигаментите со сите видови на физикална терапија, кинезитерапија и мануелна масажа.Исто така спроведуваме комплетна рехабилитација по повреди, парализи на нерви и по оперативни зафати, со индивидуален пристап и максимално внимание кон пациентот.

Доколку имате проблем со болки во зглобовите, мускулите и ‘рбетот заради: Спондилоза, Дископатија, Лумбоишијалгија и цервикобрахијалгија, Артрози, Остеопороза, Состојби по скршеници на коски и повреди и воспаленија на меки ткива(мускули, тетиви) ние ви нудиме комплетен третман со: Електротерапија, Магнетотерапија, Ултразвучна терапија, Ласеротерапија, Термотерапија, Кинезитерапија, Работна терапија и Мануелна терапија.