50% попуст на дијагностика и терапија на одстранување на тешки метали, токсини, бактерии, вируси, габички, паразити од телото со помош на информотерапија

1,490.00ден.

Важи до: 17-08-2018

ОДЛИЧНО ЗДРАВЈЕ
Специјалност: Центар за брза дијагноза и природно лекување.

-Купонот може да се искористи веднаш по купувањето
-Задолжително е закажување на прегледот по купување на услугата
-При посета на ординацијата, со себе мора да го понесете ваучерот добиен при купување на понудата
-Дополнителни информации побарајте на +389 78 291-127и +389 (0) 2 2044 344

со прегледот добивате:

Дијагностика и терапија на одстранување на тешки метали, токсини, бактерии, вируси, габички, паразити од телото со помош на информотерапија

• oткривање на присуство над 20 тешки метали во телото (Олово, Жива, Кадмиум, Хром, Арсен, Антимон, Талиум, Хафниум, Ниобиум, Полониум, Германиум, Скандиум, Стронциум, Цесиум, Молибден, Никел, Берлиум, Галиум, Алуминиум, Циркониум и други)
  • откривање на бактерии, вируси,габички, паразити во цело тело .
  • откривање на пестициди и електромагнетно зрачење
  • откривање на токсини во дигестивниот тракт
  • откривање на токсини во крвта
  • откривање на приони ( длеови од протеини со изменет геном кои се наоѓаат на мембраната на нормалната клетка и может да предизвикаат дегенеративни невролошки заболувања како Алцхајмер, Јејкоб-крацфајајдова болест,мултипла склероза и други)