40% попуст испитување за воспаление на грлото за 235 ден.

235.00ден.

Важи до: 11-10-2018

БИОТЕК Лабораторија

Специјалност: Лабораторија

-Купонот може да се искористи веднаш

- Работно време:

Понеделник - Петок од 07:30-19:30 часот

Сабота од 8:30-15:00 часот

-Задолжително закажете го прегледот по купување на услугата.

-Дополнителни информации побарајте на +389 78 291-127 и +389 (0) 2 2044 344

БИOTEK лабораторијата претставува прва специјалистичка лабораторија направена по водечки светски стандарди и опремена со најсовремени медицински апарати од најголемите светски производители на медицинска опрема.

БИOTEK лабораторија  нуди комплетна клиничка анализа со најсовремена технологија, мониторирана и сертифицирана во Англија на месечно ниво.
Врвната технологија дава брзи и прецизни резултати, a високо стручниот кадар е гаранција за грижата на здравјето на секој пациент.

БИОТЕК работи во областа на биохемија, имунологија, микробиологија и молекуларна биологија.

Стрептококен фарингитис или стрептококно воспаление на грлото е болест што ја предизвикува бактерија наречена „стрептокок од групата А“. Стрептококното воспаление се одразува на грлото и на крајниците. Крајниците се две жлезди во грлото, одзади во устата. Стрептококното воспаление на грлото може да се одрази и на гласовниот апарат. Чести симптоми се треска(реуматска треска 1-5 недели по инфекцијата на грлото), болка во грлото (уште наречено и воспалено грло) и отечени жлезди (наречени лимфни јазли) во вратот,токсичен шок. Стрептококното воспаление на грлото предизвикува 37% од воспаленијата на грло кај децата.

Стрептококното воспаление на грлото се пренесува преку близок контакт со болно лице. За да се утврди со сигурност дека тоа лице има стрептококно воспаление на грлото, потребно е да се испита брис од грлото, наречен стрептококна култура.

Испитувањето се врши преку земање брис од грло.

Резултатите се добиваат истиот ден.

Заштитете се вие и вашето дете, вашето семејство, вашите блиски...